Veelgestelde vragen

Ik wens meer informatie vooraleer ik een bestelling plaats. Hoe neem ik contact?

De beste manier om contact op te nemen met FabulousFood is via het contact formulier.

De vragen worden zo spoedig mogelijk beantwoord. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen? Hoeveel kost de verzending?

De tijdstippen waaruit u kan kiezen om uw pakket gratis af te halen, zijn:

dinsdag van 19.00 tot 20.00,

woensdag van 18.00 tot 19.00,

donderdag van 19.00 tot 20.00,

vrijdag van 18.30 tot 19.00.

U dient uw keuze door te geven bij de bestelling (verzendopties).

Het adres is:

Populierendallaan 126

1850 Grimbergen 

Voor andere opties, is het beter voorafgaandelijk contact op te nemen zodat uw pakje volgens uw verwachtingen kan worden afgehaald/geleverd.

Een pakket thuis laten bezorgen kost €6.

Om een pakket te verzenden naar het buitenland, gelieve ook voorafgaandelijk contact op te nemen.

 

 

Ik wens een bestelling te plaatsen met factuur. Hoe gebeurt dit?

Als u een BTW nummer vermeldt, zal automatisch een factuur worden verstuurd per email.

 

Welke zijn de betaalmogelijkheden?

Alle meest gangbare betaalfaciliteiten zijn mogelijk zonder bijkomende kosten

Hoe bestel ik als bedrijf Incentives of Relatiegeschenken?

U kan u medewerkers zelf een pakker laten samenstellingen binnen een bepaald budget.

Voor grote bestellingen, neem best voorafgaandelijk contact op om de voorraad te controleren.

Email naar info@FabulousFood.be.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Elke bestelling wordt stijlvol verpakt in een craftbag, het kan zo worden afgeven aan de gelukkige ontvanger.

Wil je graag een kadomandje, dan dien je dit aan je bestelling toe te voegen.

Dit kan je terugvinden in de rubriek kadopakketten.

Veelgestelde vragen